Levertijd en bezorging

Heb je vragen over de levertijd of bezorging van je pakket? Wellicht vind je op deze pagina het antwoord! Hier vind je meer informatie met betrekking tot de verzending en wanneer je jouw bestelling ter bezorging kunt verwachten.

Levertijd

Maandag t/m vrijdag:
Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis.

Zaterdag en zondag:
Bestel je in het weekend dan wordt je pakket dinsdag geleverd.

Bekijk voor de zekerheid de track en trace gegevens van je bestelling voor de juiste bezorgdatum.

Verzendkosten

Wij rekenen geen verzendkosten voor een bestelling op onze website.

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten voor Nederland worden verstuurd met DHL. Je kan binnen Nederland kiezen voor verschillende manieren van bezorgen:

DHL bezorging aan huis

Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje kunt volgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

DHL: Wanneer DHL het pakket niet bij je thuis kan bezorgen en ook niet bij de buren, dan bezorgen zij het bij een DHL Servicepunt. DHL laat een kaartje achter in je brievenbus met een code. Met de code kun je via track en trace zien waar het pakket bezorgd is.

Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Wanneer uw bestelling niet bezorgd kan worden vanwege foutieve adresgegevens, dan is Beauty Plaza genoodzaakt om verzendkosten voor een nieuwe verzending in rekening te brengen. De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Wanneer uw bestelling retour gestuurd wordt vanwege niet afhalen, worden er tevens verzendkosten gerekend voor een nieuwe verzending. Chinup.nl belooft dat je je pakket bij bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur gedaan worden, de volgende werkdag kunt verwachten. Eventuele verzendkosten voor een nieuwe verzending zijn € 4,95.

Wanneer er bij de bezorging een fout wordt gemaakt door één van onze bezorgdiensten, dan neemt Chinup.nl de verzendkosten voor een nieuwe verzending uiteraard op zich.

Wat moet ik doen als ik mijn pakket nooit heb ontvangen?

Indien je jouw pakket niet binnen het gestelde termijn ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat er een onderzoek opgestart kan worden. De betreffende bezorgdienst start een onderzoek naar het pakket en vraagt na wat er aan de hand is. Een dergelijk onderzoek kan ca. 5 werkdagen in beslag nemen.