Meest gestelde vragen

We begrijpen dat je wellicht enkele vragen hebt over ons bedrijf, producten of diensten. Om je snel en efficiënt van antwoorden te voorzien, hebben we deze sectie samengesteld met de meest voorkomende vragen die we ontvangen. We hopen dat je hier de informatie vindt die je zoekt.

Wij maken gebruik van Triflex mesjes. Dit bekent dat er drie mesjes boven elkaar zijn geplaats voor een goed scheerresultaat. Samen met een aloe vera strip en een extra brede rubber slider strip zorgt dit voor een verfijnde scheerervaring.

Dit scheermes is oorspronkelijk ontworpen voor mannen, maar is zeker ook geschikt voor vrouwen. Onze messen zijn uitstekend geschikt voor de gevoelige mannenhuid en hierdoor ook geschikt voor dames, wie doorgaans fijnere haren hebben.

Dankzij het gebruik van hoogwaardig staal met een coating en extreem scherpe mesjes, ligt de kwaliteit van onze scheermesjes ver boven het gemiddelde, wat zorgt voor gegarandeerde duurzaamheid en kwaliteit.

Het oude mes te vervangen is zeer simpel dankzij de easy switch connector

  1. Houd het handvat horizontaal vast met één hand.
  2. Gebruik je duim of wijsvinger om de ontgrendelknop naar voren te duwen.
  3. Laat het oude mesje in de palm van je andere hand vallen. (kijk uit met het scherpe mesje!)

 

Voor het plaatsen van een nieuw mesje:

  1. Plaats het uiteinde van het handvat in de inkeping van het nieuwe mesje in de cartridgehouder. Zorg ervoor dat het mesje in de juiste richting is geplaatst.
  2. Duw het mesje voorzichtig op de mesjeshouder totdat het stevig vastklikt. Er is geen noodzaak om de knop in te drukken.
  3. Zodra het mesje goed is bevestigd, ben je klaar om te scheren!

Onze mesjes worden doorgaans geleverd in een cartridgehouder met een set van 4 stuks. Dit hangt overigens af van welk abonnement u kiest en/of dat je deze mesjes bij jouw houder besteld.

Dit varieert afhankelijk van de haardikte en het huidtype en hoe vaak je scheert per week. Over het algemeen wisselen de meeste klanten die dagelijks scheren hun mesje wekelijks. Als je merkt dat het mesje begint te trekken, is het hoog tijd om het te vervangen!

Door het gebruik van een aloe vera strip zijn onze scheermesjes zeer geschikte voor de gevoelige huid. Ook door het gebruik van 3 mesjes in plaats van 5 mesjes wordt huidirritatie van de gevoelige huid voorkomen.

Ja zeker! Je hebt de keuze om een complete set aan te kopen, enkel de houder, of enkel de scheermessen aan te kopen. Als u een abonnement afsluit voor onze scheermessen zal de maandelijkse prijs lager zijn dan een losse aankoop.

Je kunt te allen tijde het abonnement opzeggen via het eigen account. Kom je er niet uit, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons
opnemen via het contactformulier. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht
een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet
uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).”

Je kunt te allen tijde via het eigen account het abonnement wijzigen. Kom je er niet uit, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

De eerste betaling wordt gedaan via je eigen gekozen betaalmethode. Telkens bij een verlenging van de periode wordt het corresponderende bedrag afgeschreven.

Normaal gesproken wordt je bestelling dezelfde dag nog ingepakt en voor 17.00uur aan de bezorger afgedragen. Je zult dan je bestelling de volgende dag ontvangen.

Als je niet helemaal tevreden bent met onze producten dan kun je ze altijd binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Gaat het om scheerproducten? Dit kan alleen als de verpakking ongeopend is vanwege hygiëne. Neem voor een retour contact op met de klantenservice.

Ja. Nadat wij je bestelling retour hebben ontvangen binnen 14 dagen, en het product in dezelfde staat is als hoe je deze hebt mogen ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terugbetalen.

Als dat het geval is, verzoeken we je vriendelijk om onmiddellijk contact met ons op te nemen. We willen je erop wijzen dat we na de verwerking van een bestelling helaas geen wijzigingen meer kunnen aanbrengen of annuleren.

Via het eigen account kunnen alle gegevens worden gewijzigd. Kom je er niet uit, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. 

We doen een aantal trials met het verkopen van ons try-out-pakket in enkele winkels. Vooralsnog is het nog niet mogelijk om naast deze trials ons product in de winkel aan te kopen.

We verzenden op dit moment uitsluitend aan Nederlandse klanten.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten.

Word de meester van je scheerbeurt!

Met de Chinup scheermesjes voor mannen, scheer je niet alleen, je transformeert. Ontdek de kracht van precisie en stijl voor een moeiteloze, zelfverzekerde look. Klaar om jouw scheerroutine te upgraden?